EINDEJAARS – EN KERSTFEEST KBO REESHOF 2022

De traditionele feestelijke afsluiting van ons verenigingsjaar heeft plaatsgevonden op vrijdag 16 december a.s. ín de grote zaal van het wijkcentrum Heyhoef.

Om 13.30 uur ging de zaal open. De voorzitter heette om 14.00 uur iedereen welkom en startte het programma dat tot 17.00 uur duurde. Er was voor iedereen koffie, thee en gebak, drankjes en hapjes, er was muziek en niet te vergeten een spannende muziekbingo. Toen men huiswaarts keerde lag er voor iedereen een verrassing klaar, een heerlijke boterstaaf.

In totaal waren 298 mensen aanwezig van de 305 mensen die zich hadden aangemeld. Nog nooit waren er zoveel KBO leden aanwezig. Fantastisch.

Kortom: weer een zeer geslaagd feest.

Hier wat foto’s van de dag. Heeft u ook nog een paar leuke foto’s van deze geweldige middag gemaakt en wilt u die met ons delen? Stuur ze naar carlavandalen.cvd@gmail.com, dan voeg ik ze toe aan dit artikel.