Gepland in december 2021 maar door Corona uitgesteld……………… Maar op 11 maart jl. was het dan eindelijk zover:

We konden het 29-jarig bestaan van KBO Reeshof vieren!!!!!!!

Na maanden van voorbereiding door het feestcommitee kwamen ’s morgens om 10.00 uur alle vrijwilligers samen in Wijkcentrum Heyhoef om ervoor te zorgen dat de zaal een feestelijke uitstraling kreeg. De tafels werden gedekt voor de lunch, in de keuken werden de hapjes voor de middag gesneden, de Schrobbelaer om te proosten werden ingeschonken, de paaseitjes werden voorzien van een etiketje en ga zo maar door.

Om 12.00 uur ging de deur open en stroomden grote drommen mensen binnen om dit leuke feest mee te mogen maken. Snel de jas ophangen in de speciaal daarvoor omgebouwde garderobe en snel een leuk plekje in de zaal zoeken, het was een drukte van belang. En als om 12.30 uur bijna iedereen al binnen is geeft het feestcommitee het startsein voor de lunch. Broodjes met vleeswaren, kaas of zoetigheid, een bolus of een krentenbol en een heerlijk kroketje, melk, jus d’orange en water, koffie en thee, het was smullen voor iedereen.

Rond 13.30 uur kregen we allemaal een Schrobbelaertje of een glaasje jus d’orange om te proosten op de feestelijkheden.

Daarna werd begonnen met een muziekbingo. Allerlei liedjes van vroeger en ook van recentere tijd werden gespeeld door de DJ en het sfeertje zal er al meteen goed in. Bijna iedereen kon al die gezellige oude liedjes meezingen en dat werd dan ook uit volle borst gedaan. En na de bingo was er nog een loterij met heel veel leuke prijsjes.

Toen was het tijd voor een gezellig live-optreden van een zangeres. Er werd gedanst en de polonaise werd ingezet. Ondertussen lieven de vrijwilligers af en aan met drankjes en hapjes. Niemand kwam iets tekort.

Om 16.30 uur was het feest afgelopen. Op weg naar de garderobe kregen alle aanwezigen nog een lekker zakje paaseitjes om thuis nog even na te genieten.

Aan de signalen te horen waren alle aanwezigen zeer erg te spreken over de gezellige, geslaagde en goed georganiseerde dag. Dank aan de organisatoren en alle vrijwilligers die deze dag tot een enorm succes hebben gemaakt. Op naar het eindejaars-feest en het volgende lustrum!!