ACTIVITEITEN

KBO Reeshof organiseert zeer regelmatig informatie en thema bijeenkomsten, waarbij o.a. welzijn, gezondheidszorg, veiligheid en andere interessante onderwerpen worden gepresenteerd.

Ook individuele belangenbehartiging heeft de aandacht van KBO Reeshof. Assistentie en hulp wordt verleend bij het invullen van uw belastingbiljet en andere steun op het het gebied van ouderenzorg.

Aan leden van KBO Reeshof wordt bij ziekte en bijzondere verjaardagen extra aandacht geschonken door betrokken personen te bezoeken.

Verder heeft KBO Reeshof de zogenaamde vaste activiteiten. Voor het lopende jaar zijn dit:

Activiteit Wanneer Hoe laat Kosten Welke locatie Activiteit

Biljart

Iedere maandag,woensdag en donderdagmiddag 13.00 uur Alleen voor leden Wijkcentrum ’t Sant, Beneluxlaan 74,

Bingo

Iedere 3e vrijdag van de maand m.u.v. december 14.00 uur Kosten: €4,50-€7,50 De Driehoek, Gendringenlaan 179

Bloemschikken

3 x per jaar 14.00 uur € 20,00 Wijkcentrum Heyhoef

Discgolf

Iedere maandag 14.00 uur gratis Bij parkeerterrein Rugbyclub Bredaseweg. Aanmelden Ria den Boer ivm beperkte discs 0619589712

Fietsen

Vanaf begin mei t/m eind september iedere donderdag

13.30 uur

tenzij anders aangegeven

gratis voor leden Vertrek vanaf Heyhoef

Frans Conversatie

Iedere woensdag,gevorderden, Lesgeld

10.00 uur

Leden, € 50,00 per 10 lessen Vrijmoet

Jeu de Boules

Iedere donderdag, Maart tot en met November

13.00 uur

gratis voor leden Tuin Restaurant Giardino d’Italia

Koersbal

Iedere maandag en 1st woensdag van de maand 14.00 uur gratis voor leden De Driehoek Gendringenlaan 179

Padel

Iedere donderdag 10.00 uur Op basis van aantal deelnemers per keer Hiltenhal Hilvarenbeek, Info Ad Peeters, 06-53724675

Qi-gong

Iedere vrijdag

Groep 1 09.45 uur

Groep 2 11.00 uur

Alleen voor leden, € 35,00 per 10 lessen Wijkcentrum Heyhoef, zaal Cairo

Soos

Iedere 4e zondag van de maand 14.00 uur € 1,50 De Driehoek Gendringenlaan 179

Stoelyoga

Iedere woensdag 14.00 uur Leden € 25,00 per 6 lessen Wijkcentrum Heyhoef, zaal Djibouti

Tai Chi

Maandag 09.30 uur Alleen voor leden, € 35,00 per 10 lessen Wijkcentrum Heyhoef, zaal Cairo The eight essentials of Tai Chi. The eight essentials of Chi contain... | Download Scientific Diagram

Wandelen

Iedere dinsdag  09.30 uur gratis voor leden

Vertrek vanaf Heyhoef

Werelddans

Iedere vrijdag 10.00 uur Lesgeld?

De Driehoek, Gendringenlaan 179,

Samen-eten

1x per maand op een nader te bepalen dag/datum 17.30 uur

Cultuur- en  ontspannings-  reizen

Meerdaagse reis

E​n verder:

Nieuwsbrief eerste week van de maand
ONS maandblad KBO Brabant
Lentefeest
Einde Jaarfeest Nader te bepalen
Algemene jaarvergadering Nader te bepalen

Alle vaste en nieuwe activiteiten worden bekendgemaakt via de KBO Reeshof Nieuwsbrief die aan het begin van iedere maand samen met het KBO- Brabant blad “ONS” bij u thuis wordt afgeleverd.

Het bestuur van KBO Reeshof overweegt om nog een aantal andere vaste activiteiten te ontwikkelen. U wordt daar te zijner tijd via de Nieuwsbrief over geinformeerd.