10 september 2023

RABO Clubsupport 2023

RABO Club Support 2023

Stem tussen 4 en 26 september op de KBO Reeshof

Ook dit jaar doen wij weer mee en willen we natuurlijk zoveel mogelijk stemmen binnenhalen, want iedere stem is geld waard en zorgt ervoor dat we nog meer activiteiten kunnen organiseren. Hoe kun je stemmen?

Ben jij al lid van Rabobank en regel jij je bankzaken online of via de Rabo App? Dan stem je eenvoudig via de app of internetbankieren.

Dit werkt als volgt in vier stappen en je hebt géén aparte stemcode nodig:

Log tussen 4 en 26 september in op jouw online omgeving. Inloggen via de Rabo App kan natuurlijk ook.

1. Klik op de knop ‘Service’. In de app vind je deze knop rechtsonder, in Internetbankieren staat de knop rechtsboven.
  2. Scrol nu helemaal naar beneden naar ‘Lidmaatschap’ en klik hierop.
  3. Klik op ‘Rabo Club Support’ en je kunt jouw stemmen uitbrengen op drie deelnemende clubs naar keuze.

Natuurlijk geef je jouw eerste stem aan de KBO Reeshof. Vraag ook aan jouw  familieleden en vrienden om op de KBO Reeshof te stemmen. Hoe meer stemmen, des te meer sponsorgeld en des te meer activiteiten we kunnen organiseren.

Nog geen lid van Rabobank maar wel klant? Lid worden is gratis. Ga om lid te worden in de Rabo App of via Internetbankieren volgens bovenstaande werkwijze naar ‘Lidmaatschap’ en meld je aan.

Als je al lid bent van Rabobank, maar géén overeenkomst hebt om gebruik te maken van de Rabo App of Internetbankieren, dan kun je tussen 4 en 26 september op www.rabobank.nl/clubsupport toch stemmen met een unieke code. Als je e-mailadres bij Rabobank bekend is, ontvang je deze code automatisch per mail.